מחקרי שוק בשווקים עסקיים

ביצוע  סקרים  בסביבה  עסקית - כאשר  המרואיינים  הם  מנהלים  בחברות,  בעלי - תפקידים  מקצועיים,  
מפיצים,  וכו' – היא משימה מחקרית מורכבת הדורשת התמחות בפני עצמה.

תבונה שיווקית מרבה לבצע מחקרים  בקרב קהל עסקי,  וצברה נסיון רב הבא  לידי ביטוי ביכולות הבאות:

  • הכרות והבנה של תהליכים עסקיים מורכבים המקלים על-ידי יכולות העיבוד של המידע.
  • בניית שאלונים המותאמים לאופי קבלת החלטות הנהוג במגזר העסקי
  • תשאול  בעלי-תפקידים  שונים בארגון הלקוח,  תוך התאמת  שאלון  שונה לנקודת-המבט הייחודית
    של כל בעל-תפקיד (כגון: מקבלי החלטות, משתמשים, קניינים, וכו').
  • הפעלת שיטת תשאול ייחודית  ("קביעת פגישה טלפונית")  המתאימה עצמה לזמני המענה הנוחים
    ללקוח ומשיגה שיעורי תגובה גבוהים.
 
תבונה שיווקית ביצעה פרוייקטים מגוונים של תשאול ומחקרי שוק בקרב חברות, ארגונים, מפיצים, מפעלים,
סוכנים, בעלי-עסקים ועוד.