מחקרי עמדות ותפישות

 
התפישה השיווקית המודרנית דוגלת בהקשבה מתמדת ללקוח כמפתח מרכזי להצלחה.   המשוב המתמיד מהשוק מאפשר לחברות ולעסקים לתכנן את המהלכים השיווקיים באופן מושכל. 

הקשבה ללקוחות נעשית בעיקר באמצעות סקרי שוק אשר מטרם היחידה היא לתמוך ולשפר את ההחלטות השיווקיות.

קיימים סוגים שונים ומגוונים של סקרי שוק אשר מיועדים ללוות את מחזור חיי המוצר ולבחון את כל מרכיבי תמהיל השיווק.

תבונה שיווקית מתמחה בסקרי שוק ובמחקרים מגוונים הבוחנים עמדות ותפישות של לקוחות, ובהם: 

  • איתור צרכי לקוחות
  • בחינת פוטנציאל השקת מוצרים ושרותים חדשים
  • סקרי ערוצי שיווק והפצה (סוכנים, מפיצים, קמעונאים וכו')
  • סקרי שימוש בערוצים מקוונים
  • סקרים השוואתיים – Benchmark
  • סקרי תדמית נכסיות מותגים
 
ועוד.